Outfit • Back to school

Een vermoeid hoofd, dicht vallende ogen en een tegen het raam gezakt meisje is wat mijn mede-treinreizigers deze morgen zien. Onderweg naar Utrecht voel ik me moe, maar ondanks dat het vroeg in de morgen is en ik niet geweldig heb geslapen, ben ik enthousiast. Ik heb weer zin in school. Zin om nieuwe vakken te krijgen, nieuwe kennis te bemachtigen, nieuwe mensen te ontmoeten en vooral weer aan de slag te gaan. Mijn vakantie was heerlijk, maar zin om weer een vast ritme te krijgen en veel aan school te werken, is nu toch echt aanwezig. Op school aangekomen begeef ik me naar de hoorcollege zaal voor mijn eerste les van dit jaar; Brand Marketing.
Ik ben benieuwd!

Zo’n eerste schooldag blijf ik altijd spannend vinden, vooral nu ik na twee jaar een vaste klas te hebben gehad vol leuke en lieve mensen, een compleet nieuwe klas krijg! Ik zal weer opnieuw contact moeten leggen en mijn eigen plekje moeten zoeken. Het blijven dingen waar ik best tegen op kijk en erg nerveus van word, maar dat zal niet mijn enthousiasme weg nemen. Ik ga gewoon mezelf zijn en dan zal ik vast leuke mensen ontmoeten. Ja, ik probeer mezelf nu moed in te praten.

Eerste indrukken zijn belangrijk, vooral op zo’n eerste schooldag. Daarom besloot ik dat het misschien wel leuk zou zijn om mijn eerste schooldag outfit met jullie te delen. Ik heb de foto’s dan wel gister gemaakt, omdat ik er vandaag geen tijd voor heb vanwege mijn lessen op school, maar ik draag deze outfit wel gewoon vandaag.

De outfit is heel basic. Niet teveel poespas, geen felle kleuren of drukke printjes. Ik besloot om deze outfit aan te trekken, omdat ik me er comfortabel in voel en het niet gelijk de aandacht op me zal trekken. Ik wil me goed voelen in mijn kleren en voor zo’n eerste dag, waar ik al best nerveus van ben, vind ik het fijn om me geen zorgen te hoeven maken over mijn outfit.

Nu heb ik genoeg gekletst en is het tijd voor de foto’s.

DSC02121edited.jpg
DSC02107edited.jpg
DSC02133edited.jpg
DSC02110edited.jpg
DSC02116edited.jpg

Choker / Brandy Melville
Shirt / H&M
Boyfriend jeans / Bershka
Schoenen / van Haren
Rugtas / Pull & Bear

Ik hoop dat iedereen een fijne (eerste) dag heeft en ik ben benieuwd wat jullie van mijn eerste outfit artikel vonden!

Veel liefs,

Ilse

 

 

10 gedachtes over “Outfit • Back to school

Geef een reactie

