Mijn dwalende gedachtes

1ab0a34cd3dae9d8e65c452b0ef3fc5c

Met tientallen nieuwe ideeën in mijn hoofd probeer ik zoveel mogelijk op te schrijven, voordat alles weer verdwijnt uit mijn hoofd. Hoewel mijn creativiteit me nooit heel erg in de steek laat, heb ik het lastig om soms iets nieuws en écht bijzonders te vinden. Avonden zoals deze koester ik daarom zeer. De avond zon die ondergaat, de zachte muziek van mijn Spotify playlist die zich afspeelt en de fijne kalmte die ik deze dag heb ervaren. Door avonden zoals deze  schiet mijn hoofd vol met inspiratie en dan besef ik me plots wat ik met al die ideeën en inspiratie moet gaan doen, ik moet weer verder met mijn blog! Een blog waar ik al mijn creativiteit kan laten losbarsten, maar ook waar ik mijn gedachtes en meningen kwijt kan. Dit wordt een blog vol dwalende gedachtes.

Ik ben al meerdere keren gestart met een blog, maar telkens zijn er weer momenten dat ik er gewoon niet aan denk om eraan te werken, dat terwijl ik wel altijd heb genoten van het hebben van een blog.
Hoewel ik weer vol passie ga schrijven en met veel goede moed de toekomst van mijn blog in zie, ga ik toch alvast zeggen dat ik niet regelmatig post. Ik ben iemand die alleen kan schrijven wanneer ik inspiratie en zin heb, ik kan mezelf maar moeilijk dwingen tot het schrijven aan een artikel. De artikels zullen dan ook niet goed zijn en dat wil ik niet. Ik wil alleen artikelen plaatsen waar ik honderd procent achter sta.

Wat voor artikelen je hier in de toekomst zult kunnen vinden? Eerlijk gezegd, heb ik  zelf ook nog niet echt een idee. Het zal absoluut een mengelmoes worden met allemaal verschillende onderwerpen. Ik ben iemand die ontzettend houdt van reizen, fotograferen en schrijven over de pracht plekken die deze wereld te bieden heeft. Tegelijkertijd ben ik dol op het creëren van leuke outfits, daar toffe foto’s van maken en te schrijven over wat ik nou leuke mode vind en wat niet. Ook ben ik heel erg dol op lezen en vind ik het super leuke om mijn latest-reads te delen. Koken en bakken is ook iets waar ik heel erg van kan genieten en ik vind het tof om mijn eigen recepten te delen. Maar ook ben ik iemand die veel nadenkt, een echte dromer. Ik denk graag na over diepe onderwerpen, filosofeer erop los en kan een flinke mening creëren over gebeurtenissen in de wereld.

Zoals je kunt lezen zijn dat een hoop onderwerpen die mij bezig houden. Mijn plan is dan ook om van al deze onderwerpen (en misschien komen er in de toekomst wel meer bij) een mooie mengelmoes te maken. De onderwerpen zullen elkaar afwisselen en ik zal écht proberen veel mooie, leuke en/of bijzondere artikels te plaatsen. Ik heb veel zin om echt te gaan beginnen en mijn dwalende gedachtes met jullie te delen!

Veel liefs,

Ilse

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

